Play it - סוכנות שחקני כדורגל

סוכנות שחקני כדורגל נוער

ליצירת קשר עם הסוכנות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סוכנות שחקני כדורגל נוער

כדי שנער שמשחק כדורגל ובולט בקרב חבריו יהפוך להיות שחקן מקצועי ויפתח קריירה מצליחה, נדרשות קודם כל העיניים המקצועיות והנכונות שיגלו אותו. אחרי שאותו שחקן נוער התגלה, חשוב שילווה אותו סוכן בעל ניסיון רב, שיתחיל לקדם ולהצמיח אותו ואת הקריירה שלו לכיוון מעלה. סוכנות שחקני כדורגל נוער, אשר נותנת שירות הן לשחקני נוער והן לשחקנים בוגרים, מתמחה במעבר של שחקן מהיותו שחקן נוער לשחקן בוגר. זהו מעבר משמעותי מאוד בכדורגל וחשוב שהשחקן יקבל את הליווי והתמיכה שיתנו לו רוח גבית. אנו ב  play it מלווים הן שחקני נוער והן שחקנים בוגרים ומקדמים אותם לקריירה מוצלחת בזכות המעטפת הרחבה שאנו נותנים להם.

איך לבחור סוכנות שחקני כדורגל נוער?

אם הבן שלכם הוא שחקני כדורגל בעל פוטנציאל, הסוכנות שעליכם לבחור חייבת להיות סוכנות רצינית ומקצועית. לקריירה שלו כשחקן נוער, יש משמעות רבה לגבי האפשרות להתברג בהמשך בתור שחקן בוגר בקבוצות מצליחות ככל האפשר. לכן, בבחירת הסוכנות חשוב לוודא מי צוות המנהלים שלה. סוכנות אשר מורכבת ממספר מנהלים, שלכל אחד מהם את תחום ההתמחות ממנו הוא מגיע ובאמצעותו הוא תורם ומקדם את השחקן היא יתרון משמעותי. כאשר ישנו מנהל המתמחה במשפטים, מנהל המתמחה ביעוץ תקשורת בתחום הספורט ומנהלים אשר נחשבים מובילים בתחום השיווק הדיגיטלי, השחקן יקודם על ידי היכרות מעמיקה עם המערכת, עם זכויות שמגיעות לו, במיתוג וקידום ברשתות החברתיות ועוד.

להתחיל מנוער ולהגיע לרמות הגבהות ביותר

כל ילד שאוהב כדורגל חולם להיכנס לקבוצת נוער ומשם להתקדם אל בוגרים והלאה אל קבוצות בליגות מתקדמות וכמובן גם לצאת לקבוצות מצליחות בחו"ל. קריירה של שחקן כדורגל וספורטאים בכלל, היא קריירה עמוסה ואינטנסיבית בה הכול מתנהל בהילוך גבוה בגלל מספר השנים המועט יחסית שהיא נמשכת. אנו ב play it סוכנות שחקנים נלווה אתכם מהרגע בו החלטתם בתור חברי קבוצת נוער שזה המקום שלכם והקריירה בה אתם רוצים להתקדם ולהתפתח. לנו יש את כל הכלים לסייע לכם בכך ולעמוד שם לצידכם. לסוכנותנו רישיון סוכן מורשה בינלאומי מטעם פיפא FIFA.

ליצירת קשר עם הסוכנות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ממליצים עלינו

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support