Play it - סוכנות שחקני כדורגל

סוכן שחקני כדורגל

ליצירת קשר עם הסוכנות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סוכן שחקני כדורגל

סוכן שחקני כדורגל צעירים או ילדים?

הקריירה של שחקן כדורגל היא עמוסה ואינטנסיבית מאוד. העומס והאינטנסיביות נוצרים בגלל מספר השנים הנמוך יחסית ששחקן נמצא על המגרש כשהוא במיטבו. לכן, קריירה של שחקן כדורגל חייבת להתנהל בצורה מקצועית ורצינית כדי לא לבזבז זמן יקר. סוכן שחקני כדורגל מנוסה, רציני ומקצועי המקושר היטב לכל הגורמים הרלוונטיים הן בארץ והן בחו"ל הכרחי כדי שהקריירה של השחקן תוכל לנסוק ולפרוץ קדימה בתוך הארץ ומחוץ לגבולות ישראל. PLAY IT היא סוכנות שחקנים מקצועית, המעניקה מעטפת וליווי צמוד לכל אחד מהשחקנים שלה. אנו עושים כל שניתן על מנת לקדם את שחקנינו לקריירה משמעותית ומספקת. לסוכנותנו רישיון סוכן מורשה בינלאומי מטעם פיפא FIFA.

איך לבחור סוכן שחקני כדורגל?

כאשר אתם מגיעים לצומת בו עליכם לבחור סוכן שחקני כדורגל, חשוב לבחור נכון כדי  שתתקדמו קדימה בקצב מהיר. חשוב קודם כל לראות שיש כימיה והבנה ביניכם לבינו. הסוכן הוא האדם הקרוב ביותר והמעורב ביותר בקריירה של שחקן, לרוב יותר מאשר בני משפחה או חברים. לכן הבנה ותחושה נוחה הן הכרחיות. מעבר לכך כמובן שישנו הפן המקצועי. סוכן שחקני כדורגל לא צריך להיות כדורגלן בעצמו או מומחה במשחק. כמובן שהדבר רק יועיל אך לא הכרחי. העיקר הוא סוכן אסרטיבי, בעל הבנה רבה בכל מה שסביב: מיתוג ושיווק, ליווי משפטי, יצירת קשר עם גורמים בארץ ובחו"ל. סוכן שנמצא בתעשייה כבר זמן רב הוא בעל קשרים ומכיר את כל מי שצריך, או ידע ליצור בקלות את הקשר שצריך על מנת להתקדם. לכן, ודאו שהסוכן שאתם בוחרים עונה על כל הדרישות המקצועיות לצד היותו אכפתי ובעל מוטיבציה רבה לקדם אתכם.

להיות עטוף ולקבל תמיכה וגב

היתרון של סוכנות שחקנים על פני סוכן שעובד לבדו הוא התרומה של כל אחד ממנהלי הסוכנות בפן המקצועי בו הוא מתמחה. הצוות שלנו מורכב מאנשים מקצועיים בתחומים שונים: משפטים, שיווק דיגיטלי ופרסום, תקשורת בתחום הספורט. כך מקבל השחקן תמיכה וחיזוק בכל נושא שצץ ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם שחקנים אשר רוצים לקדם את הקריירה שלכם או מחפשים את הדרך להפוך משחקנים חובבים למקצועיים אנו ב play it כאן לשירותכם.

איך למצוא סוכן שחקני כדורגל?

פשוט מאוד! משאירים לנו פרטים ואנו מתאימים לכם את הסוכן המתאים ביותר עבורכם, בהתאם לצרכים שלכם ולגיל שלכם, כל מה שצריך זה להשאיר לנו פרטים!

לסוכנותנו רישיון סוכן מורשה בינלאומי מטעם פיפא FIFA.

ליצירת קשר עם הסוכנות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ממליצים עלינו

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support